tiistai 25. elokuuta 2015

Äidin kiireet

Tällä äidillä on menossa juuri nyt, hyvinkin kiireinen sesonki aika. Sillä Silverjunglen mallisto julkaistiin viime keskiviikkona ja saan kuulua niiden ihanien kotimyyjien joukkoon. Kierrän siis malliston kanssa kodeissa esittelemässä aivan upeaa mallistoa. Voin kertoa, että nyt on niin nättejä vaatteita mallistossa, että mallisto on saanut suuren suosion joka kutsuilla. Ihania ekologisia ja eettisiä vaatteita lapsille ja naisille, eikä miehiä ole kokonaan unohdettu pari juttua on heillekkin. ;) 


Vaikka olen tällä hetkellä aika paljon poissa kotoa, ei silti tyttäreni joudu kärsimään äidin poissaoloista, vaan saa hän viettää laatuaikaa isänsä kanssa sekä välillä mummin. Sillä kun minä olen perhepäivähoitaja pystyn silti suurimman osan päivästä olemaan edelleen tyttäreni kanssa. Meille molemmille siis tekee ihan hyvää, että äiti on välillä poissa kotoa, kun kuitenkin olen pienemmän aikaa poissa kuin olisi jos lapsi olisi päiväkodissa pitkän työpäiväni ajan. Toki en tarkoita, että se olisi jotenkin huono asia, että lapsi on päiväkodissa töissä. Mutta meillä se ei olisi toimiva ratkaisu, koska neiti ei näkisi äitiään juurilainkaan silloin kun sesonki on kuumimmillaan Silverjunglen kotimyynnissä. 

Nautin suunnattomasti tästä harrastuksesta. Sainkin palautetta eilen kutsuilla, että osaan esitellä luontevasti ja mukavasti vaatteita. Se lämmittää aina kyllä mieltä. Tämä kausi on minulla toinen kausi Silverjunglen kotimyyjänä ja aina vaan innostun enemmän tästä työstä, tää on kyllä niin mun juttu. Ja mikä parasta vaatteet ovat sellaisia joista itse tykkään ja paljon. <3 
Toimin siis Salossa sekä Salon lähiympäristössä kotimyyjänä, mutta Silverjunglen nettisivuilta näkee meidän kaikkien kotimyyjien yhteystiedot, jos ei täälläpäin asu ja kiinnostuu kutsuja pitämään, se kyllä kannattaa, emäntä kun saa aina enemmän etuja itselleen, vaikka kaikki kotimyyjien kautta tilanneet saavat hyvät edut.  ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti